image image image
Pilates Jana Marcaníková starší Vám ve svých hodinách, inspirovaných Pilatesovou metodou, nabídne cvičení zaměřené na posílení hlubokého stabilizačního svalového systému (oblast centra těla), při kterém je důraz kladen na správné dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů a plynulost cvičení. Toto cvičení bude mít blahodárný účinek na správné držení Vašeho těla, pomůže při bolestech zad a přispěje k celkové harmonizaci organismu.
Dance aerobik Jana Marcaníková mladší Vás ráda provede dynamickými lekcemi Dance aerobiku, při kterých se nejprve krátce zahřejete, následovat bude klasická aerobní vazba, tedy půlhodinka tanečního aerobiku. Ve druhé části hodiny se potom budete věnovat nezbytnému posilování a na závěr své tělo příjemně zklidníte uvolňujícím stretchingem.
Pilates na velkých míčích Zábavná forma cvičení podle principů Pilates, které je vhodné pro pěstování síly, pružnosti, rovnováhy, koordinace a posilování celkové tělesné kondice. Čeká Vás široká škála cviků odpovídajících všem stupňům moderního fitness. Zábava, pozitivní účinek pro celé tělo, řešení problémů bolesti zad a špatného držení těla. Složením hodin patří toto cvičení k moderním rehabilitačním metodám pro všechny věkové kategorie!

Zimní dovolená v Beskydech

Prožijte aktivní zimní dovolenou plnou klidu a pohody v krásné přírodě Beskyd spojené s relaxací, lyžováním, běžkováním nebo wellness.
Zimní pobyt v apartmánu Razula v Beskydech nabízí aktivní dovolenou pro rodiny s dětmi nebo Vašimi přáteli v krásné rekreační oblasti Velké Karlovice. Ubytování až pro 4 osoby pořídíte již od 1 300 Kč za apartmán/noc. Rezervace ubytování

Všem našim hostům nabízíme vstup do termálních bazénů a saunového světa ve Wellness Horal za zvýhodněnou cenu. Dále během pobytu nabízíme zdarma možnost zapůjčení dvou skipasů Razula (250 Kč/ks). Staňte se našimi fanoušky na Facebooku.

 

Nejčastější dotazy

Pokročilost (náročnost) lekce pilates - Systém cvičení pilates respektuje tělo každého jedince a každý cvik a jeho modifikace má několik úrovní provedení. Při pravidelném cvičení se seznámíte s rúznými úrovněmi provedení daného cviku a vyberete si, jak jej budete provádět. Budete tedy respektovat možnosti svého těla. Týká se to i počtu opakování. Proto v jedné lekci pilates můžou vedle sebe cvičit různě pokročilí jedinci.

   

Strana 2 z 2